Izabela Łyczko-Reutt

Executive Career Coach

Trener, Career Coach, HR Partner – wspiera klientów biznesowych i indywidualnych w rozwoju kompetencji, skutecznym osiąganiu celów zawodowych, podnoszeniu efektywności i satysfakcji
z pracy poprzez realizację szkoleń, coachingów on the job i konsultacji doradczych oraz dostarczanie użytecznych narzędzi z obszaru zarządzania sobą, zarządzania personelem i zarządzania karierą. Pracuje z dyrektorami, kadrą menedżerską i specjalistami działów sprzedaży, marketingu, finansów, produkcji, logistyki, jakości, HR.

Realizuje szkolenia, warsztaty i treningi on the job w obszarach: kompetencje menedżerskie, efektywność osobista, komunikacja, zarządzanie karierą, rekrutacja i selekcja personelu.

Prowadzi indywidualne konsultacje doradcze z elementami coachingu w obszarze zarządzania karierą: analiza kompetencji, planowanie ścieżki kariery, budowanie osobistej marki na rynku pracy oraz przygotowanie do procesów rekrutacji dla klientów obejmujących role dyrektorskie, kierownicze  i specjalistyczne.

Pozazawodowo chętnie oddaje się aktywnemu wypoczynkowi na fitnessie, pływalni lub rowerze. Ceni również czas spędzany z rodziną i przyjaciółmi na wspólnych podróżach w nowe zakątki Polski lub Europy.


Wykształcenie

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim, Szkołę Trenerów, Szkołę Coachingu „Professional Coach”, szkolenie z Coachingu Grupowego oraz studium z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Doświadczenie

Swoją karierę rozpoczęła w 2005. Zdobywała doświadczenie jako Menedżer Oddziału i Koordynator Projektów Rekrutacji w agencji doradztwa personalnego oraz HR Partner dla międzynarodowych korporacji z branży motoryzacyjnej i FMCG. Pełniła także rolę Executive Career Coacha w firmie wspierającej planowanie kariery i budowanie osobistej marki na rynku pracy oraz Asesora projektów selekcyjnych w renomowanej spółce zajmującej się zarządzaniem talentami. Zajmowała się również obszarem trenerskim. W ramach swojej drogi zawodowej prowadziła szkolenia z zakresu kompetencji menedżerskich i osobistych, komunikacji, doboru personelu oraz spotkania doradcze, dotyczące kształtowania kariery. Tworzyła i koordynowała procesy ocen pracowniczych oraz badania opinii pracowniczej. Realizowała projekty rekrutacji i selekcji oraz assessment center na stanowiska menedżerów  i specjalistów działów w branży produkcyjnej, finansowej, handlowej i FMCG.


Ceny usług

Skontaktuj się z Konsultantem w celu ustalenia warunków świadczenia usługi.


Dane kontaktowe

Wrocław

603 70zobacz

izabela.lyczko@gzobacz

Kontakt z konsultantem

captcha

Krok 1

Wybierz konsultanta który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne

Krok 2

Wyślij maila za pomocą formularza kontaktowego, ze wstępną informacją, na jakiej konsultacji Ci zależy

Krok 3

Poczekaj na kontakt mailowy od Konsultanta w celu ustalenia szczegółów i warunków konsultacji

Dodatkowe informacje

  • Informujemy, że usługi świadczone przez współpracujących Doradców Kariery są płatne.
  • Cennik usług oraz forma płatności są ustalane indywidualnie z Doradcą.
  • Serwis Architekcikariery.pl umożliwia wyłącznie kontakt z Doradcą.

Powiązane materiały